好唔抵虛偽大話嗰個唔係佢, 點解要永遠退出娛樂圈?

2008-02-22 5:03 pm
由頭到尾, 我都覺得 Edison 係冇錯! 而家重話要永遠退出娛樂圈真係嘥晒...好無奈。

佢只係疏忽而俾人偷咗啲相啫。點解咁樣係性變態?有人見倒鐵鏈同滴蠟咩?兩情雙悅, 影呢啲相好平常。我靚仔我有錢有名有利多幾個選擇有乜唔妥?
重有, 乜嘢叫咁遲先出嚟交代? 咁大件事俾你都需要時間組織同諗清楚點樣交代先係最好, 最妥善啦。其實要永遠退出娛樂圈真係好 extreme, 怪只怪在畸形狹窄嘅香港娛樂圈只容得下一啲包咗糖衣嘅謊言扮純情扮天真就最啱。

唔該嗰啲人唔好再話乜嘢公眾人物要行為檢點。因為 Edison 從來都冇喺大家面前口交。如果因為係公眾人物連喺私下底都唔做得? 咁樣嘅標準又會有幾多個人係所謂嘅檢點? 校長還是老師?

不如諗吓點解香港娛樂圈咁畸形狹窄好過啦。
更新1:

好同意 godorochi1985death006 & 哈士奇 1) 香港嘅道德標準係好畸形... 2) ...我覺得最狹窄的不是娛樂圈,而是整體市民及傳媒的文化。香港比內地更保守。... * 亦都多謝其他嘅答案! 都好有道理。

回答 (6)

2008-02-22 6:28 pm
✔ 最佳答案
由始至終,這是一個鬧劇。
我比較不能接受的是﹕陳冠希濫交,懷疑一腳踏多船。
但關於做了甚麼性行為、拍過甚麼照片,第一,大驚小怪!
第二,這是別人私密的事,關公眾啥事?

但,誰叫陳冠希犯了性的忌諱?
平時裝酷的陳竟然與眾多女性濫交,是普遍男女均不恥的。
何況,對象是女藝人,而且是萬千人的女神?
而各種大驚小怪的性行為和自拍,則被大驚小怪的人視為變態。
這種情況下,現實來說,私德受公審是無可避免 ......
(理論上仍然是別人的私事 ......)
問題是,事件鬧得過大了 ......


以下是一些感想﹕

我覺得最狹窄的不是娛樂圈,而是整體市民及傳媒的文化。
香港雖然吸收了西方思想,但仍然保留強烈中國傳統保守價值觀。
有趣的是,曾有調查指出,香港比內地更保守。

就性而言,在香港普遍仍是見不得光的事。
可能現在的人對於「偏離傳統」的性事,不會再大呼小叫。
但一旦被公開,就算不引來批判,亦會受歧視。

就教育而言,香港是家長式的單向模式。
某些有地位的人,總愛公開說三道四,教育年輕人。
考試只重解題,及所謂批判思考,養成「攻擊問題」的習慣。
加上無情的教育制度,年輕世代憤世嫉俗,喜歡批判而不懂寬恕。

在傳媒方面,老傳媒常慨嘆,現今傳媒缺乏操守。
不時有拍攝死者屍身、自殺連環圖的不尊重情況。
在相類事件上,傳媒本身渲染色情,卻又扮成道德判官--
其身不正,講一套做一套。
擴大事件,傳媒責任非常沉重。

而我覺得最大的問題是,香港的文化風氣,缺乏空間。
香港人活在所謂國際都會中,由幼稚園開始已經為前途拚命,
習慣了汰弱留強,欠缺安全感,以理性及自私主導。
我認為這種積聚的壓力,會演化為冷血、憤怒、不滿和批判。
結果--喜歡幸災樂禍,喜歡揭人瘡疤。

看過黃子華《無碳用》棟篤笑。
黃子華當年以謝霆峰撞車頂包、梁錦松偷步買車等,
挖苦香港沒有包容的空間,將道德標準收緊,不懂得寬恕。
謝霆峰頂包是天怒人怨,陳冠希犯了性的忌諱更難被原諒。
N年後的今日,無進化過。


所以,陳退出香港娛樂圈或許是正確的決定。
這裡已經沒有他的空間。

2008-02-22 10:37:03 補充:
就保護電腦檔案,及事發後處理問題的手法﹕「馬後炮」評論的人,當事情發生在自己身上便不知如何處理。沒有人說過「沒有保密好檔案是錯的」,做得不好不代表錯,而是可以做得更好。而陳冠希沒有即時做最適當的補救措施,屬於正常反應,八成人都會這樣。我無興趣評論他是否真心道歉。起碼他有跟警方合作,而他已得到比應得的更嚴重的懲罰。
2008-02-24 2:31 am
本來我都5係好like edison...but佢今次道歉好有誠意,好過天真gill多多聲喇, 反而之前我幾中2gill架, 不過佢今次道歉得好虛偽, 又話好傻, 好天真...天真就唔會走去同人上床,亦仲係度1路影1路咁開心喇, 好矛盾...好明顯佢哩d唔係天真, 而係做錯唔認, 用「天真」哩2個字尼做藉口, 扮玉女~~仲有都唔明點解d人會同情gill, 話佢勇敢, 日日鬧edison, 後來edison都出尼道歉, d人又要迫佢退出娛圈。我覺得好似係「男女唔平等」囉! 個個針對佢, and 我認為要退出o既人唔係edison, 而係1個戴住「清純玉女」面具o既gill
點解d報紙, 雜誌會只係鬧edison, 係因為好多報紙, 雜誌等好多都係英皇o既話事人有份, 而且英皇洗左咁多$o係gill身上, 所以佢地咪將d野賴曬落edison度!

p.s 哩2個人俾我揀, 我會支持edison*v*反而gill令我對佢愈來愈反感.\ /.
參考: meme
2008-02-22 7:32 pm
我完全同意 "哈士奇" 的講法。

重有果d報警話合成照既不知所謂人,佢地係天真同埋當香港人傻。
唔知佢地有無長大到,而走去警署撤銷報案呢可。

演xx協會話香港人的悲哀。請問是咪好似果D人咁假天真假傻,and then 繼續虛偽就唔再悲哀呢?

無錯呢 D 係佢地好私人的事,只怪佢自己唔小心處理因而外涉。對比上次他的短片宣言,這次的說話態度比較有誠意,至少佢有一份勇氣。再且,佢亦知道作為公眾人物,佢既行為係對年輕一代或多或少會有影響,希望年輕人不要以此為榜樣。點解我地唔比機會佢重新做人呢,係咪真係要迫死佢呢?

 

2008-02-22 12:30:09 補充:
P.S. 我唔係陳冠希fans
2008-02-22 5:35 pm
Edison 係冇錯
2008-02-22 5:32 pm
YES,完全係,
香港人寧可聽好聽的大話,
都唔聽難聽的真話,
都冇辦法格,
香港道德標準本身就畸形嫁啦
2008-02-22 5:25 pm
他為一責任 ... 疏忽
圖片參考:http://hk.yimg.com/i/icon/16/17.gif
不小心
有責任保障 當中受影響的女主角
個人保安意識不足 ...

收錄日期: 2021-05-03 12:52:36
原文連結 [永久失效]:
https://hk.answers.yahoo.com/question/index?qid=20080222000051KK00498

檢視 Wayback Machine 備份